2013 m. birželio 3 d., pirmadienis

From grey to silver

Mano mėgiamuose sportbatukuose atsirado skylutė :( Bet aš taip prisirišu prie daiktų, kad negaliu taip lengvai jų išmesti. 
My favorite sneakers have a hole :( But i can't just throw them away.


Taigi paprasčiausiai uždėjau kniedžių, nes dar neturėjau batukų su jom.
So I putted some studs on them, because I don't have studed shoes yet.


Rezultatas manęs netenkino, taigi pasukau galvą ir nudažiau batų priekius sidabrine spalvyte iš Tiger parduotuvės.
I didn't like the result, so I painted fronts with silver colour from Tiger shop.



Dabar mano sportbatukai atrodo daug geriau nei prieš tai, tik labai sunku parodyti tai jums, nes nuotraukose  matosi tik puse grožio :( 
Now my sneakers looks way better than before. But I'm so sad that you can't see  
how beautiful they realy are.

Saulutėje jie nuostabiai spindi. Dar nežinau, kaip laikys dažai, galbūt prireiks užlakuoti Mod Podge klijais/laku. Jei vėl daryčiau tokius batukus pirmiau nudažyčiau, tik tada dėčiau kniedes.
They shines a lot in the sun. Maybe i will paint them with Mod Podge glue/lacquer for better hold. Now I would firstly paint them ant then put studs on them.

2 komentarai:

  1. Aš daryčiau raudonos spalvos, kažkaip ryškesnio pasikeitomo norėtųsi.
    O jei ne paslaptis kiek kainavo dažai? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai nepaslaptis - 15 lt ;) o man labai gražiai atrodo, tik gaila nepavyksta taip nufotografuoti, nes saulutėje jie labai spindi :)

      Panaikinti