2014 m. vasario 10 d., pirmadienis

Domino teatro "Paskolinkite tenorą"

Laba diena,
Viena geriausių gimtadienio dovanų (apie kitą geriausią, jau greit), kurias gavau šiemet - tai bilietai į spektaklį. Didelis ačiū už tokią dovaną sesei ir jos vaikinui, o su jumis noriu pasidalinti įspudžiais.


Hi,

One of the best birthday gifts (about the other soon) was tickets to a theatre. Thanks to my sis and her boyfriend for this. We liked it a lot, but I think it won't be so intresting for you, so I write more for my lithuanien readers ;) 


Kadangi neturiu nuotraukų, ieškojau medžiagos internete ir radau šį filmuką, dar kartą matydama spektaklio scenas negalėjau nesišypsoti, o spektaklio metu nesijuokti. Tikrai nuoširdžiai ir daug juokiausi, vaidyba (mano neprofesionalės akimis) nepriekaištinga, pats siužetas įdomus. Bet to ir buvo galima tikėtis, aš tikriausiai niekada nesu nusivylusi spektakliu (nors šiuo mėgavausi turbūt labiausiai iš visų matytų). Ko aš nesitikėjau eidama į šį spektaklį, tai kad mano vaikinui jis taip labai patiks. Jis netgi pažadėjo, kad nuo šiol eisim dažniau į domino teatro spektaklius (valio), o tai tik įrodo, kad spektaklis ištiesų buvo labai geras. Apie šį teatrą buvau girdėjus gerų atsiliepimų, kadangi ir pati tuo įsitikinau, todėl rekomenduoju pamatyti, manau nenusivilsite ;)

Šiandien tiek ;) iki

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą